Actueel

Overzicht

Als jij voor de koffie zorgt, doet XRC de rest Artikel

17-11-2017

NOG EVEN EN HEEL BERNHEZE HEEFT DE BESCHIKKING OVER GLASVEZEL.  ALLES WAT JE OP DIT SNELLE NETWERK AANSLUIT KRJJGT EEN VEEL BETERE KWALITEIT DAN HET OUDE ADSL VOOR DE CONSUMENT IS OE OVERSTAP VAAK SNEL GEPIEPT, MAAR DE ZAKELIJKE MARKT VRAAGT OM EEN ANDERE AANPAK. XRC SERVICES HELPT JE ALS ONDERNEMER OP WEG OP HUN ZAKELIJKE GLASVEZELNETWERK.

Voor iedere ondernemer is internet een onmisbaar iets gewor­den. Zonder internet kan er niet gepind worden, komt de mail niet binnen, werkt het reserve­ringssysteem niet meer en ligt je beveiligingssysteem eruit. Dit zijn enkele van vele voorbeelden van internetgebruik voor onder­nemers, of je nou ZZP'er bent o( met 100 collega's samenwerkt. Het glasvezelnetwerk voor particulieren Is hier niet op berekend, dus als ondernemer moet je goed bekijken welke provider bij jouw zakelijke wensen aansluit

Met de komst van glasvezel in Bernheze heb je ook als zakelijk gebruiker de mogelijkheid om je onderneming aan te laten slui­ten op dit netwerk. Maar het is wel belangrijk dat je hiervoor de in Bernheze. Allemaal vanuit hun juiste provider kiest. XRC is in nieuwe hoofdkantoor aan de 8emheze de enige provider voor A50 in Nistelrode.

"Wanneer je als zakelijk gebruiker glasvezel afneemt via XRC krijg je meer dan alleen ‘een lijntje’. De 'X' van XRC staat voor het Griekse woord ‘xaris’, wat 'helpende hand bieden' en 'ontzorgen' betekent in het Grieks", legt eigenaar van XRC, Dave Spijker uit, "Wij helpen de ondernemers van begin tot eind. Zij hebben wet wat beter; te doen dan alles zelf aan te sluiten op het nieuwe modem." XRC maakt het haar afnemers zo gemakkelijk mogelijk. Alles rondom de installatie wordt door hen geregeld, zodat jij de monteurs alleen maar hoeft te helpen aan een kopje koffie of thee.

Nadal de aansluiting tot In de puntjes geregeld is gaat de service van XRC door. Zo is de Servicedesk 24/7 bereikbaar, want niets Is zo vervelend voor een ondernemer als zonder netwerk te zitten. Als je naar onze helpdesk belt krijg je meteen iemand aan de lijn die jou kan helpen, Dat scheelt de ondernemer ook kostbare tijd", zegt salesma­nager Dirk van de Ven. "Eigenlijk zou je wel kunnen zeggen dat wij de Van Tilburg van de glasvezel zijn·, lacht Dave.

Meer weten over de mogelijkhe­den? Op www.xrc.nl vind je alle informatie over glasvezel, maar ook over telecom, cloud, beveiliging en veel meer.

Heeft u vragen over onze ICT-oplossingen?

Onze specialisten staan u graag te woord.

Bel 088 229 04 99

of ga naar onze contactpagina

Volg ons op